fbpx
  • bitcoinBitcoin$64,217.001.33%
  • ethereumEthereum$3,073.190.28%
  • elrond-erd-2MultiversX$41.040.91%

Puma lansează prima sa experiență în Metaverse

Puma a anunţat lansarea „Black Station”, prima sa experiență interactivă metavers, în timpul Săptămânii Modei de la New York. Potrivit comunicatului de presă al companiei, Black Station va deveni „o destinație dinamică de vizitat”, unde utilizatorii Puma se vor putea conecta într-un mod captivant și interactiv pentru a se bucura de NFT-urile mărcii, legate în principal de articolele sportive.

„Având în vedere limitele pe care le depășim din punct de vedere al designului de produs și al digitalului, am considerat că este potrivit să readucem Black Station ca un nou portal de explorare digitală în modă, performanță sportivă, clasicele noastre de moștenire și inovație.” a declarat Adam Petrick, Chief Brand Officer Puma.

Utilizatorii vor putea alege un lobby digital cu trei portaluri distincte pentru a testa pantofi sport exclusivi, nevăzuţi până acum. De asemenea, ei pot bate permise NitroPass pentru a primi NFT-uri legate de produse fizice care pot fi revendicate odată ce târgul Futrograde din New York se va încheia.

„Echipa noastră de designeri și-a luat o mulțime de libertăți atunci când a imaginat aceste stiluri de încălțăminte. Le-am spus că cerul este limita. Drept urmare, am putut să le valorificăm creativitatea fără limitele și limitările tipice ale procesului nostru de producție de pantofi.” a declarat Heiko Desens, Global Creative Director Puma.

Articolul PrecedentArticolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *