fbpx
  • bitcoinBitcoin$63,612.00-4.89%
  • ethereumEthereum$3,043.18-5.73%
  • elrond-erd-2MultiversX$38.72-4.36%

FC Barcelona a fost sancționată în Marea Britanie din cauza reclamelor cu NFT-uri

Autoritatea pentru Standarde de Publicitate din Regatul Unit (ASA) continuă să condamne companiile și instituțiile pentru încălcarea regulilor de publicitate. FC Barcelona este cea mai recentă echipă de fotbal care se confruntă cu furia autorității de reglementare a publicității.

Într-o postare pe blog din 21 decembrie , autoritatea de reglementare a publicității din Marea Britanie a hotărât că FC Barcelona a încălcat legea pentru prezentarea unui anunț de promovare înșelător pe Google.

FC Barcelona și autoritatea de reglementare a publicității din Marea Britanie au intrat într-o luptă legală în iulie, după ce echipa spaniolă de fotbal La Liga a plătit pentru reclama de promovare a proiectului său NFT la Sotheby’s. Anunțul scria:

„29 iulie 2022 – NFT Johan Cruyff. Nu ratați licitația live. Prima capodopera NFT a FC Barcelona. Premiera 29 iulie. „Obiectivul imposibil” al lui Johan Cruyff în 1973. Imortalizat și oferit ca un NFT exclusiv.”

 

Potrivit autorității de reglementare a publicității din Marea Britanie, FC Barcelona a încălcat regulile de publicitate pentru că nu a explicat riscul asociat investiției în NFT=uri în anunțul său de promovare. Echipa a trebuit, de asemenea, să dezvăluie taxele casei de licitație, taxa de vânzare și taxele de transfer de la terți.

Verdictul pentru FC Barcelona a apărut în aceeași zi cu o altă hotărâre similară care a implicat exchange-ul Crypto.com și Turtle United NFT pentru prezentarea unei reclame fără a explica riscul legat de investițiile în NFT-uri.

Articolul PrecedentArticolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *