fbpx
  • bitcoinBitcoin$17,156.521.93%
  • ethereumEthereum$1,288.662.02%
  • elrond-erd-2MultiversX (Elrond)$43.872.02%

Crypto Winter ingheata sponsorizarile sportive ale firmelor de digital assets

 

Downturn-ul pietei crypto impiedica firmele axate pe active digitale sa mai continue contracte de sponsorizare cu echipele sportive pentru care au cheltuit deja sute de milioane.

 

Cu cat piata va ramane mai mult timp bearish, cu atat mai multe deals de marketing cu echipele sportive americane vor fi revocate, pe masura ce companiile crypto incep sa stranga cureaua.

FTX si-a regandit planul de marketing pentru a-si plasa numele si logo-ul pe tricourile Los Angeles Angels, potrivit unui raport de luni al NY Post. Scaderea dramatica a pietei este probabil de vina pentru asta.

Joe Favorito. Profesor de management sportiv de la Universitatea Columbia, a declarat pentru NY Post ca nu crede ca vor fi anuntate noi parteneriate sportive in timp ce piata este in scadere:

 

„Ce bani nu au fost cheltuiti deja, vor fi retrasi  – asa cum am vazut in timpul bulei dot-com.”

 

In perioada ultimului boom al pietei, companiile crypto au platit sume uluitoare pentru sponsorizari. 

Crypto.com a platit 700 de milioane de dolari pentru a numi arena LA Lakers, Crypto.com Arena, timp de 20 de ani. 

FTX a platit 135 de milioane de dolari pentru a redenumi baza Miami Heat ca FTX Arena, in martie 2021. 

In plus, Tezos plateste 27 de milioane de dolari anual pentru a-si pune sigla pe echipamentul Manchester United.

Au existat zeci de alte oferte de sponsorizare intre firmele crypto si echipele sportive, in valoare de sute de milioane de dolari.

Totusi, pe partea de NFTs, lucrurile nu stau chiar asa grav.

Producatorul de bere Budweiser a colaborat cu populara platforma de curse de cai NFT Zed Run saptamana trecuta. 

Budweiser a emis Clydesdales tokenizate pe care utilizatorii le-ar putea minta, in timp ce Zed Run va lansa o pista de curse cu tematica Budweiser si un turneu cu un premiu maxim de 95.000 USD, in decembrie.

 

Articolul PrecedentArticolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *