
Starbucks, cel mai mare lant de cafenele din lume, face pasi catre web 3. Luna viitoare de Ziua Investitorilor, Starbucks isi va prezenta initiativa web 3 care include NFT-uri ce au ca tema cafeaua.
Compania a confirmat ca vrea sa intre in lumea web 3 la inceputul acestui an. NFT-urile ar fi folosite atat drept obiecte de colectie cat si ca produse ce ofera clientilor beneficii speciale sau informatii.
Multe corporatii s-au decis sa intre in acest spatiu, de aceea strategia Starbucks este de a folosit NFT-urile ca un bonus pentru programele de loialitate. Constructia proiectului are loc pe o platforma web 3 eco-friendly.
In prezent, poti utiliza stele pentru a primi bauturi gratuit, atunci cand companzi intr-un magazin fizic sau online.
Profiturile inregistrate de Starbucks au depasit preziviunile celor de pe Wall Street. Numarul prezis era de 8.11 milioane de dolari, dar compania a reusit sa inregistreze un profit de 8.15 milioane de dolari. De asemenea, pretul pentru o actiune a fost prezis la 75 de centi, insa acum are o valoare de 84 de centi.