
Lanțul multinațional american de cafenele, Starbucks, și-a lansat programul de loialitate bazat pe blockchain, numit Starbucks Odyssey.
Programul este o extensie a proiectului existent al companiei – Starbucks Rewards – și include colecții de NFT-uri cu tematică. Programul oferă clienților șansa de a se angaja în activități numite „Journeys”. Starbucks Odyssey se bazează pe Polygon și este disponibil momentan numai pentru SUA.

newsletter crypto bully
CryptoBully este un Newsletter marca Cryptonita unde incercam sa abordam subiectul crypto cu o tenta mai pozitiva – Subscribe si hai cu noi.
Membrii Starbucks Odyssey pot câștiga și cumpăra NFT-uri, acumulând puncte Odyssey care deblochează accesul la oferte exclusive, recompense și opere de artă Starbucks unice. Starbucks este un pioner în spațiul crypto. Compania a făcut echipă cu Bakkt pentru a le permite clienților săi să folosească BTC ca metodă de plată.
„Consumatorul obișnuit deține o mulțime de active digitale, de la carduri cadou la puncte de fidelitate până la Bitcoin, dar nu are instrumentele necesare pentru a le utiliza în mod adecvat. Suntem încântați să aducem aplicația Bakkt în fața publicului.” a transmis CEO-ul Bakkt, Gavin Michael.