fbpx
  • bitcoinBitcoin$64,496.000.39%
  • ethereumEthereum$3,156.790.56%
  • elrond-erd-2MultiversX$42.863.11%

Animoca Brands dezvăluie planuri pentru crearea unui metaverse NFT k-pop

animoca brands nft

Compania de gaming NFT, Animoca Brands, a intrat într-un parteneriat cu agenția Cube Entertainment pentru a construi un ”metavers muzical k-pop.” Anunțul a fost făcut chiar astăzi, 15 noiembrie.

Cele două firme vor colabora deci pentru crearea unor NFT-uri multimedia legate de actorii și starurile k-pop ce fac parte din brandul Cube. Planul este deci de lansare a mai multor tipuri de NFTs, cel mai probabil imagini (coperte de album, portrete) și chiar albume întregi (muzică).

Ahn Woo Hyung, CEO-ul Cube, a declarat că parteneriatul reprezintă un început principal pentru piața globală digitală, dar și cea a industriei de entertainment. Printre artiștii și trupele aflate sub managementul Cube menționăm (G)I-DLE, Pentagon, CLC și BtoB.

Yat Siu, CEO-ul Animoca Brands, a comparat în trecut impactul pe care îl au NFT-urile (în mare parte legat de dreptul de proprietate) cu cea a Renașterii ce a avut loc la începutul erei moderne.

Indiferent dacă această declarație este sau nu o exagerare, impactul avut de Animoca Brands asupra spațiului NFT este unul foarte real. Aceștia au fost printre primii investitori în Dapper Labs, imediat după ce succesul CryptoKitties (2017) a devenit evident.

În 2020, cei de la Animoca au încheiat un acord de licențiere cu Formula 1 pentru a lansa un joc pe nume F1 Delta Time. Animoca Brands este acum cunoscută pentru NFT-urile în valoare de 3 milioane de dolari vândute prin intermediul subsidiarului ”The Sandbox.”

La începutul lunii noiembrie (2021), The Sandbox a reușit să strângă alte 93 de milioane de dolari pentru a-și extinde metaversul NFTs prin intermediul unei runde de investiții.

Articolul PrecedentArticolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *