
Google a înregistrat scăderi a veniturilor, parțial din cauza lipsei de publicitate crypto, ca urmare a pieței de bear market din ultima perioada.
Rezultatele financiare din al treilea trimestru din 2022 publicate marți (25 octombrie 2022) au arătat că veniturile din publicitate ale Google au fost de 54,4 miliarde de dolari, comparativ cu 53,1 miliarde de dolari în 2021 iar reclamele de pe YouTube au scăzut de la 7,20 miliarde de dolari la 7,07 miliarde de dolari . Creșterea veniturilor publicitare a scăzut la 6%, comparativ cu 41% înregistrată în 2021, fiind cea mai mică valoare din 2013 până acum.

newsletter crypto bully
CryptoBully este un Newsletter marca Cryptonita unde incercam sa abordam subiectul crypto cu o tenta mai pozitiva – Subscribe si hai cu noi.
Potrivit lui Philip Schindler, directorul de afaceri al Google, o reducere a cheltuielilor publicitare din crypto a fost parțial responsabilă pentru performanța companiei în T3 2022.
„În al treilea trimestru, am observat o scădere a cheltuielilor unor agenți de publicitate în anumite domenii de căutare. De exemplu, în serviciile financiare, am observat o retragere în subcategorii de asigurări, împrumut, credit ipotecar și crypto”.
Pe lângă faptul că bear market-ul a cauzat o scădere a publicității crypto , spațiul de promovare a fost, de asemenea, sub presiunea autorităților de reglementare. Din Marea Britanie până în Singapore, autoritățile de reglementare au impus reguli clare împotriva activităților promoționale din industrie. Aceste măsuri au fost atât de mari încât au afectat chiar și astfel de companii care doresc să-și afișeze siglele în evenimente sportive precum Formula 1. Cursele recente din Franța și Singapore au pus în dificultate companiile în a-și afișa imaginile de marcă pe circuitul de curse.