
Manchester City, împreună cu noul lor partener Sony, au început lucrul la o replică virtuală a stadionului Etihad în interiorul metaverse-ului. Stadionul aparține clubului în realitate și va fi folosit în metaverse drept hub-ul central al echipei.
Oficialii echipei au semnat un contract pe 3 ani cu Sony, asigurându-le acces la experți care se pot ocupa de construirea stadionului. Este vorba în principal de ingineri software ai Hawk-Eye, un subsidiar al Sony.
Principalul selling point al structurii virtuale ar fi că fanii vor putea urmări meciurile online, din moment ce restricțiile COVID încă reprezintă o problemă pentru unii dintre aceștia.
”Scopul pe care ni-l imaginăm noi că l-ar avea un metaverse este că poți recrea un meci, îl poți vedea live, iei parte la acțiune într-o modalitate diferită și poți umple un stadion cu câți oameni vrei pentru că nu există limite pentru locuri, totul e complet virtual.”
… a comentat CMO-ul (Chief Marketing Officer) Manchester City, Nuria Tarre.
Pe cealaltă parte, subsidiarul Hawk-Eye al celor de la Sony a colaborat deja cu alte echipe și ligi pentru a ajuta oficialii să ia decizii cu privire la acțiuni ce s-au desfășurat în timpul meciului în real-time, folosind o tehnologia specială pentru a reda faze (replay).
Această tehnologie poate fi folosită aparent și în cadrul metaversului. Aceasta nu e singura echipă europeană care a început astfel de inițiative. Printre celelalte care au intrat într-o formă sau allta în metaverse se numără Mancester United și Liverpool.