• bitcoinBitcoin$85,236.000.87%
  • ethereumEthereum$1,617.561.50%
  • elrond-erd-2MultiversX$14.472.10%

TikTok interzice reclamele crypto-related

tiktok crypto

Influencerii crypto nu vor mai putea promova proiecte crypto pe TikTok după ce rețeaua de socializare a anunțat noi reguli și restricții în secțiunea ”Brand Content Policy.

Cei din spatele TikTok au anunțat că următoarele tipuri de servicii și produse financiare sunt acum interzise pe platforma media: cryptomonede, platforme de trading, pyramid schemes, scheme de tip ”get rich quick,” carduri de credit, împrumuturi și alte câteva.

Conform unor rapoarte recente, cele mai multe victime ale acestor tipuri de investiții high-risk și get-rich quick care sunt promovate pe TikTok sunt tinerii. FCA (Financial Conduct Authority) din Marea Britanie și-a exprimat îngrijorarea cu privire la acest trend.

Cei de la TikTok susțin că mișcarea are ca scop reducerea numărului mare de escrocherii (scams) și scheme nerealiste promovate pe platformă. Totuși, interdicția totală va afecta de asemenea companiile legitime care folosesc rețeaua pentru a-și promova produsele.

Aplicația a devenit foarte populară în ceea ce privește promovarea de memecoin-uri, după explozia Dogecoin din 2020.

După cum s-a raportat la vremea respectivă, prețul DOGE a crescut cu peste 100% în câteva zile după ce un influencer TikTok și-a îndemnat urmăritorii să cumpere moneda ”pentru că nu are nici o valoare.”

Urmând acest trend impresionant, mai multe proiecte, clone Dogecoin, au început să plătească influencerii TikTok pentru a le promova, sperând să copieze efectul.

Totuși, e bine de știut că TikTok nu e prima rețea de socializare care interzice reclamele crypto. În 2018, Facebook a interzis toate reclamele ce promovau servicii și produse crypto, pe fondul nebuniei ICOs din aceea perioadă.

Deși gigantul social media a început să permită unele reclame crypto de atunci, acesta a fost surprins cenzurând conținut Bitcoin-related în 2020. Google a introdus o interdicție similară în 2018, dar a început să permită wallet-urilor și exchange-urilor să opereze reclame pe platformă, de luna trecută.

Acestea trebuie să îndeplinească unele cerințe impuse de Google însă, cum ar fi înregistrarea la FinCEN (Financial Crimes Enforcement Network) și altele similare, pentru a-și putea promova produsele prin intermediul Google Ads.

Articolul PrecedentArticolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *