fbpx
  • bitcoinBitcoin$64,215.001.20%
  • ethereumEthereum$3,068.530.18%
  • elrond-erd-2MultiversX$41.241.99%

Starbucks lansează o platformă de fidelizare a clienților cu ajutorul NFT-urilor

Starbucks a anunțat luni că va lansa o platformă de fidelizare a clienților numită „Starbucks Odyssey” pe blockchainul Polygon. Utilizatorii vor putea primit NFT-uri sub forma unor stampile. Acestea vor putea fi tranzacţionate intre utilizatori sau vor putea fi schimbate pentru diferite experienţe şi beneficii Starbucks. Mai mult, Starbucks va permite clienților să plătească pentru NFT-uri direct cu un card de credit, fără a fi nevoie de un portofel crypto.

„Comunitatea Digital Third Place, activată de tehnologia Web3, în care membrii Starbucks Rewards și partenerii noștri se pot conecta prin experiențe unice și se pot reuni în jurul dragostei pentru cafea”, a transmis Brady Brewer, vicepreședinte executiv și director de marketing Starbucks.

Mai recent, Tom N Toms Coffee, un lanț de cafenele cu sediul în Coreea de Sud cu peste 500 de magazine la nivel internațional, a anunțat că își lansează propria piață NFT numită TOMS NFT pe 20 septembrie. Similar cu planul NFT al Starbucks, tokenul TOMS a fost creat pentru a recompensa clienții cafenelei și ca măsură de plată. Token-ul a fost de atunci listat în schimburile cripto majore, cum ar fi Coinbase și Binance.

 

Articolul PrecedentArticolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *