• bitcoinBitcoin$85,156.000.92%
  • ethereumEthereum$1,616.571.76%
  • elrond-erd-2MultiversX$14.522.50%

Reclamele crypto din cadrul Super Bowl reprezintă un moment istoric

super bowl crypto

După cum am precizat pe scurt într-un articol precedent, exchange-urile Crypto.com și FTX au cumpărat spoturi publicitare în cadrul finalei Super Bowl din SUA. Evenimentul este unul istoric datorită popularității masive a acestui meci, care reușește să adune anual milioane de vizionări.

”Cu siguranță nu au fost cele mai bune două luni pentru industria asset-urilor digitale, dar la modul general, rămâne sectorul cu cele mai bune performanțe în 2021.”

… a comentat CEO-ul FTX, Sam Bankman-Fried, în legătură cu situația pieței crypto din ultimul timp. Crash-ul recent nu pare deci să fi descurajat jucătorii mari din industrie, aceștia punând acum accentul pe adopția crypto prin intermediul parteneriatelor cu lumea sportului.

Binance a devenit sponsor oficial al Cupei Africane, iar oficialii exchange-ului spun că vor continua să încheie astfel de parteneriate în viitor. Crypto.com și FTX au semnat de asemenea contracte care au dus la redenumirea unor stadioane ce poartă acum numele exchange-urilor.

Pe fondul acestor știri, poate vă întrebați: de ce sport? Ei bine, Steve Ehrlich, CEO-ul Voyager Digital, spune că există un punct comun în ceea ce privește interese fanilor sportului și cei crypto, citând unele analize interne făcute de compania sa.

Conform Bleacher Report, cel mai vizionat eveniment sportiv rămâne Jocurile Olimpice de la Beijing din 2008 care au reușit să strângă peste 4.7 miliarde de vizionări. Comparativ, ediția de anul trecut a Super Bowl a reușit să strângă 111 milioane de vizionări, existând însă rapoarte că această cifră ar fi mult mai mare în realitate.

Indiferente de cifrele exacte, finala Super Bowl este un eveniment extrem de important în SUA, formându-se chiar tradiții în jurul său.

”Mulți oameni se duc în baruri și restaurante să privească Marele Meci. Există de asemenea oameni care organizează petreceri Super Bowl, iar ratingurile țin socoteala de obicei doar de vizionările la nivel de casă, nu la numărul de oameni din aceste case care se uită efectiv la meci.”

În mod tradițional, multe firme mari din lume cumpără spoturi publicitare pentru a-și promova produsele în cadrul Super Bowl. Vorbim aici de giganți ca McDonald’s, Coca-Cola, Honda, Gillette, Apple, Atari, Pepsi, Nike, HP, Toyota și Subway.

Companii din toate industriile posibile… iar acum din crypto. Evenimentul este văzut drept un moment important în maturizarea acestei piețe.

Articolul PrecedentArticolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *