
Lanțul de magazine RadioShack pare să își fi mutat atenția de la electronice în spațiul crypto, oficialii afirmând că misiunea lor este acum de a aduce tehnologia blockchain și crypto generațiilor vârstnice, accelerând deci adopția în masă.
“It is our hypothesis that the best way for crypto to be more mainstream is for an established brand name in the tech space to lead the way.”
… afirmă oficialii pe website-ul companiei. RadioShack poate fi numită într-adevăr o companie consacrată, fiind fondată acum 100 de ani. Firma va lansa un token RADIO, ca parte a noului plan de dezvoltare a unui ecosistem DeFi.
Cei de la RadioShack vor colabora cu protocolul Atlas USV pentru crearea acestui ecosistem DeFi. RadioShack intrase în faliment în 2015 și în 2017, compania fiind cumpărată de Retail Ecommerce Ventures în 2020.
”RadioShack has one objective: Distribution and usage by millions of individuals but possibly more important, by hundreds of blue-chip, large corporations as their gateway into becoming blockchain companies.”
… au mai scris oficialii companiei, adăugând că o greșeală mare făcută de piața crypto este axarea pe speculații, și nu pe familiarizarea clienților ”old-school” cu această nouă industrie. Aceștia subliniază și că există un gap major între utilizatorul obișnuit crypto și directorii de corporații.
Această diferență demografică reprezintă o barieră de intrare puternică către adopția crypto. Oficialii nu au anunțat momentan când va fi lansat acest token RADIO, însă a fost creat un wait list pe website-ul firmei la care userii interesați de proiect se pot alătura.