
Este corect să spunem că nimeni nu este mai încântat de viitorul metavers al Meta decât CEO-ul, Mark Zuckerberg
Adaugarea de picioare la metaversul Meta a fost ceea ce a făcut cele mai multe titluri în această săptămână – și nu funcțiile haptice și de urmărire îmbunătățite sau browserul web integrat al noului căști de realitate mixtă Quest Pro.
Zuckerberg a explicat că Meta va folosi un model de inteligență artificială pentru a prezice și a descrie pozițiile întregului corp al unui utilizator. „Dar oricât de încântătoare ar fi fost dezvăluirea transmisă în direct, se pare că „demo”-ul din Horizon Worlds a fost mai degrabă un moment înscenat și simulat.
Potrivit lui Ian Hamilton, editorul Upload VR, un purtător de cuvânt al Meta i-a spus că „pentru a permite această previzualizare a ceea ce urmează, segmentul a prezentat animații create din captura de mișcare”.
„Serios, picioarele sunt grele, motiv pentru care nici alte sisteme de realitate virtuală nu le au”, a spus Zuckerberg, în timp ce avatarul său se amesteca și dansa pe ecran.
„Știința perceptivă din spatele acestui lucru este de fapt destul de interesantă”, a opinat el. „Am descoperit devreme că creierul tău este mult mai dispus să accepte o redare a unei părți din tine atâta timp cât este poziționată cu precizie, dar dacă este redată în locul greșit, se simte îngrozitor – rupe întregul sentiment de prezență și imersiune.”
Ca urmare, primele avatare cu corp întreg vor veni mai întâi pe Horizon Worlds, apoi pe celelalte produse Meta.
Unii oameni au sugerat că lipsa picioarelor este o caracteristică , nu un bug, deoarece există o creștere notabilă a cantității de potențiale haos și abuz care pot fi simulate odată ce forma umană se extinde sub centură.