
Oficialii Deutsche Bank, au afirmat conform unui raport CoinDesk, că integrarea tehnologiei NFT pe Instagram are potențialul de a ”energiza” întregul sector, și de a-l face mainstream.
Mark Zuckerberg, CEO-ul și fondatorul Meta, a confirmat că firma va aduce NFT-uri pe Instagram în următoarele luni, și că userii le vor putea minta direct pe platformă. Obiectivul este de a simplifica procesul de cumpărare și vânzare de NFTs, reducând din barierele tehnice către aceste asset-uri digitale.
O astfel de mișcare, conform mai multor voci din industrie, are potențialul de a duce la o adopție pe scară mai largă a acestor asset-uri, prin legitimizarea lor realizată prin intermediul asocierii cu un brand de acest nivel.
Cei din spatele băncii germane spun că un marketplace NFT pe Instagram ar putea adăuga aproximativ 8 miliarde de tranzacții în acest sector, pe an. Pe lângă Instagram, alte companii majore precum Twitter și Snap vor integra de asemenea NFT-uri pe platformele lor.
Spre începutul acestui an, Twitter a introdus opțiunea de a afișa NFT-uri drept avataruri clienților Twitter Blue, un serviciu premium de pe platformă. Această funcționalitate a atras destul de multă atenție, în special pe fondul creșterii popularității colecțiilor ca BAYC.