• bitcoinBitcoin$84,904.000.49%
  • ethereumEthereum$1,601.590.88%
  • elrond-erd-2MultiversX$14.19-2.25%

Nifty’s lansează o rețea de socializare focusată pe NFTs

nifty nft

Compania bazată în Miami, Nifty’s, a lansat ceea ce numesc ei, ”prima platformă de social media axată pe NFT-uri.” Primul parteneriat al platformei, cel cu Warner Bros, va rezulta într-o colecție de NFT-uri care portretizează caracterele unui nou show animat pe nume Space Jam: A New Legacy.

În cadrul acestuia va apărea și starul american LeBron James, dar și caractere din Looney Tunes. Filmul va apărea la cinema, dar și pe HBO Max, pe 16 iulie.

Pentru a ajuta realizarea proiectului, cei de la Nifty’s au adunat 10 milioane de dolari într-o rundă de investiții de la participanți ca Polychain Capital, Ethereal Ventures și mulți alți.

Conform oficialilor companiei, printre sponsori se numără și alte nume importante ca Dapper Labs, Coinbase Ventures, Samsung Next și Topps. Obiectivul platformei e să ofere userilor posibilitatea de a interacționa cu NFTs, indiferent de gradul de familiaritate tehnologică.

Platforma permite membrilor să descopere și să creeze playlist-uri de NFT-uri care pot fi distribuite prietenilor sau pe platformă fără a necesita drept la proprietate.

Conform comunicatului de presă, cei de la Nifty consideră că astfel de colectabile digitale ar trebui să poată fie accesibile oricui, fără bariere tehnologice și economice.

Warner Bros. va oferi un NFT în ediție limitată fiecărui user care se înregistrează pe Nifty’s și vizitează galeria Space Jam. Fanii vor avea oportunitatea de a câștigă un al doilea NFT, dacă distribuie un post pe o rețea de socializare.

Seria îl va include pe LeBron și 8 caractere din ”Tune Squad” al Looney Tones. Colectabilele vor fi eliberate în 5 nivele de raritate, iar recompensele vor fi distribuite la întâmplare. De asemenea, colecționari pot cumpăra și alte colectabile cu caractere și raritate randomizate pentru 2.99 dolari fiecare.

“We are excited to partner with Nifty’s on this new way for our audiences to engage with their favorite characters, connect with other fans and enjoy our movies on and off the screen.”

… a declarat directorul departamentului de marketing global al Warner Bros, Pam Lifford.

Articolul PrecedentArticolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *