
NFL permite acum oricărei echipe de fotbal american să solicite sau să încheie sponsorizări cu firme crypto, cu precizarea că echipele nu au permisiunea să promoveze aceste cryptomonede, și nici să creeze fan tokens.
Vara trecută, liga a interzis echipelor să ofere orice ofertă de sponsorizare firmelor crypto. Acestea nu aveau voie nici să vândă NFT-uri sub nici o formă. Oficialii NFL spun însă acum că au decis să revizuiască politica în urma unei analize a pieței crypto.
”În acest mediu de reglementări în continuă evoluție, este esențial să rămânem precauți când evaluăm potențiale oportunități comerciale ce implică tehnologii blockchain, dar și să analizăm corespunzător toți potențialii parteneri și modelele lor de business.”
… scriu oficialii într-un memo publicat de CRO-ul (Chief Revenue Officer) Renie Anderson și CMBO-ul (Chief Media and Business Officer) Brian Rolapp. Decizia înseamnă că NFL va permite acum reclamele legate de NFTs și companiile sau proiectele din spatele lor în cursul jocurilor lor.
Nu este clar la momentul actual la ce sume ne putem aștepta când e vorba de sponsorizări sau parteneriate crypto-NFL. În cazul NBA însă, știm că asociația a încheiat un partener cu Coinbase în valoare de 192 de milioane de dolari. După cum probabil ați observat deja, în ultimul timp au existat tot mai multe colaborări între cele două industrii, care până acum s-au dovedit profitabile pentru ambele părți.