fbpx
  • bitcoinBitcoin$64,482.000.44%
  • ethereumEthereum$3,153.730.30%
  • elrond-erd-2MultiversX$42.924.16%

Mexic va avea primul mall în Metaverse

Primul centru comercial metaverse din Mexic se va lansa având la dispoziție peste 80 de mărci, dar se așteaptă să crească și să găzduiască alte 800 de branduri în curând. Mall-ul a fost inaugurat astăzi și poate fi accesat de pe dispozitivele mobile printr-o aplicație disponibilă în AppStore sau Google Play.

Potrivit publicației locale Cultura Empresarial, utilizatorii ambelor platforme pot descărca acum aplicația centrului comercial pentru a se bucura de o experiență captivantă. Utilizatorii care accesează aplicația vor putea face cumpărături online și vor putea câștiga pietre prețioase și monede care pot fi schimbate cu cupoane de reducere sau produse în mai multe centre comerciale distribuite pe toată insula. În prezent, 80 de mărci au fost confirmate oficial. Acestea vor fi împărțite pe categorii, cu o sală specială pentru „mărcile emergente”.

Printre mărcile de top confirmate pentru lansarea centrului comercial se numără Bath & Body Works, LA Colors, GOC, Bissú, Golden, LA Girl, Momiji, Pai Pai și Victoria’s Secret.

 

Dezvoltatorii Island Shopping Mall au declarat că au colaborat cu „The Savings Group Limited”, o companie britanică specializată în cupoane de reducere, pentru a integra peste 879 de mărci precum Adidas, Nike, Puma, Bershka, Guess, Apple, Levi’s, printre multe. alții.

Nike a dezvoltat o strategie de afaceri productivă axată pe NFT și metaverse, Guess a lansat un magazin în metaverse, iar Apple își dezvoltă propriul hardware pentru a crea o experiență unică  în Virtual Reality

Mexicanii sunt destul de optimiști când vine vorba metaverse. Chiar luna trecută, a avut loc „ Metaverse Mexico Bootcamp ”. În cadrul evenimentului, un grup de experți a oferit cursuri despre diferite modele de afaceri din metavers, promovând adoptarea criptomonedelor. În plus, au susținut conferințe și expoziții cu tehnologie de realitate augmentată și virtuală.

Articolul PrecedentArticolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *