• bitcoinBitcoin$85,178.000.74%
  • ethereumEthereum$1,618.671.76%
  • elrond-erd-2MultiversX$14.36-0.71%

McDonald’s Hong Kong lansează un metavers tematic McNuggets

Întreg spațiul crypto așteaptă cu sufletul la gură noul proiect al McDonald’s Hong Kong. “McNuggets Land”, un metaverse dedicat celebrării a 40 de ani de la lansarea McNuggets, deschide noi orizonturi în universul digital.

McNuggets Land: Întâlnirea dintre lumea fast-food-ului și metaverse

Sucursala din Hong Kong a lanțului de fast-food McDonald’s se alătură unor mărci globale precum Adidas, Coca-Cola și Gucci, lansând joi propriul metaverse, “McNuggets Land”. Acest metaverse a fost construit pe platforma de jocuri online The Sandbox, cu ocazia aniversării a 40 de ani de la lansarea Chicken McNugget, produs care a fost vândut pentru prima dată la nivel mondial în 1983.

Recompense în lumea virtuală și cea reală

“McNuggets Land” permite utilizatorilor Sandbox să joace mini-jocuri într-un spațiu virtual cu tematică McNuggets. Jucătorii primesc recompense, inclusiv token-uri SAND – cryptomoneda nativă a ecosistemului Sandbox – și accesorii în joc pentru finalizarea quest-urilor și a altor activități tematice McNugget. Utilizatorii Sandbox din Hong Kong pot câștiga, de asemenea, cupoane reale McDonald’s, prin finalizarea quest-urilor în McNuggets Land.

Implicarea în tehnologia blockchain

Lansarea proiectului McNuggets Land nu este primul de acest fel pentru McDonalds (când utilizează tehnologia blockchain pentru activități promoționale). Filialele din SUA și China au lansat colecții NFT la sfârșitul anului 2021. Alături de McDonald’s, mărci globale precum Nike, Coca-Cola și Starbucks explorează în mod activ Web3 – o nouă fază a internetului construită în jurul tehnologiilor blockchain descentralizate, metaverse-ului și tokenurilor non-fungibile (NFT) – ca mod de a-și promova brandurile.

Articolul PrecedentArticolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *