• bitcoinBitcoin$84,916.000.53%
  • ethereumEthereum$1,601.400.97%
  • elrond-erd-2MultiversX$14.19-1.93%

Crypto exchange din Hong Kong, posibil viitor sponsor oficial pe tricourile jucătorilor FC Barcelona

DSDAQ, un crypto exchange stabilit în Hong Kong, ar putea fi viitorul sponsor oficial pe tricourile jucătorilor de la FC Barcelona, în următorul sezon.

Dacă acest lucru se adeverește – aspect susținut de Tony Freixa, unul dintre candidații la președinția clubului FC Barcelona -, înțelegerea semnată între cele două entități s-ar putea să coste 60 de milioane de euro pe an.

„We are in very advanced conversations with a possible sponsor of the jersey from season 22-23 that would pay 60 million per season, the sponsorship plus High in the world of football, which together with the 250 million for ‘Barça Corporate’ will mean we recover income”, a declarat, recent, Tony Freixa.

Duminica aceasta, se va afla nu doar dacă Freixa va câștiga președinția clubului, dar și dacă înțelegerea cu crypto exchange-ul va fi semnată.

În caz pozitiv, această sponsorizare va intra în vigoare începând cu 2022-2023.

Voci importante din domeniu preconizează că o astfel de înțelegere cu un cunoscut club de fotbal va accelera intrarea crypto în mainstream și adoptarea de cryptomonede în lume, cu atât mai mult dacă jucătorul Lionel Messi își va extinde contractul cu clubul de fotbal.

E notabilă o clauză pe care o urmărește DSDAQ. Se pare că exchange-ul negociază să se renunțe la afișarea logo-ului pe tricourile jucătorilor, la fiecare joc purtat de FC Barcelona.

Astfel, tricourile ar trebui să fie goale, fără reclame puse pe piepturile jucătorilor.

„If we talk about the possibility that in home games the team plays without advertising on the shirt is because we understand the identity of Barça and we want to favor it”, a declarat Erik Aaron Lara, co-CEO-ul deviziei europene a DSDAQ.

Aceasta a mai adăugat și că:

„We want to expand and we believe that we could form a great alliance with Barça. We can provide many solutions, not only marketing, but also financial.”
Articolul PrecedentArticolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *