
Crypto exchange-ul Crypto.com a semnat un parteneriat cu producătorul de mașini britanic Aston Martin, devenind sponsorul echipei de Formula 1.
Logo-ul Crypto.com va apărea pe mașinile făcute de Aston Martin, în cadrul sezonului de Formula 1 2020-2021. De asemenea, se va urmări și promovarea altor produse legate de crypto.
E lesne de dedus că exchange-ul se va bucura de expunere, având în vedere că acest eveniment adună o audiență medie de 87,4 milioane de fani (conform datelor furnizate de Autoweek).
Crypto.com avea, în octombrie 2020, 5 milioane de utilizatori, număr care, în prezent, aproape că s-a dublat.
Colaborarea a fost încheiată și ca urmare a revenirii Aston Martin în circuitul F1, după o absență de 61 de ani.
Nu se cunosc încă date privind sumele pentru care a fost semnat contractul.
Jefferson Slack, director comercial la divizia F1 Aston Martin a declarat că această colaborare e una așteptată și de producătorul de mașini, care e interesat nu doar de a înțelege crypto, dar și de sistemele de plăți și nonfungible tokens.
Nu este prima dată când o companie crypto semnează un contract de sponsorizare cu cineva din industria sportivă, contracte asemănătoare fiind semnate în trecut cu Nascar și cu o echipă de fotbal din Premier League.