
Ieri, 22 martie, cei de la FIFA au anunțat un parteneriat cu exchange-ul Crypto.com pentru Cupa Mondială ediția 2022 ce va avea loc în Qatar. Conform anunțului oficial, exchange-ul va beneficia astfel de o expunere masivă prin intermediul reclamelor din interiorul și din afara stadioanelor.
Asta se traduce prin promovare masivă a spațiului crypto în rândul fanilor fotbalului. Evident, cei din spatele exchange-ului au plătit o sumă impresionantă de bani pentru acest parteneriat, însă nu avem date exacte la momentul actual cu privire la această sumă.
”Suntem încântați să colaborăm cu un brand global ca Crypto.com în calitate de sponsor pentru Cupa Mondială FIFA din Qatar…”
… a declarat CCO-ul (Chief Commercial Officer) FIFA, Kay Madati. Parteneriatul este la un cu totul alt nivel în comparație cu cele încheiate până acum de exchange, chiar dacă ținem cont de campania de publicitate din cadrul Super Bowl 2022.
”Prin intermediul parteneriatului nostru cu FIFA, vom continua să ne folosim platforma în moduri inovative în așa fel încât Crypto.com să poată susține lumea sporturilor și îmbunătăți experiențele fanilor de pe glob.”
… a declarat Kris Marszalek, CEO-ul Crypto.com. Exchange-ul a apărut la știri de multe ori în ultimul an, în mare parte datorită parteneriatelor high-level și a strategiei acestora de a se focusa pe promovare. Aceeași abordare a fost luată și de FTX, un alt exchange ce a făcut mișcări importante în lumea sportului.