• bitcoinBitcoin$85,229.000.56%
  • ethereumEthereum$1,616.511.53%
  • elrond-erd-2MultiversX$14.572.57%

Ce trebuie să știi dacă vrei să-ți promovezi proiectul crypto pe TikTok

crypto tiktok

Până la momentul actual, era o practică deja bine-cunoscută ca reprezentanții unor proiecte dubioase să contacteze creatorii TikTok pentru a-și promova proiectele crypto în schimbul unor sume mari de bani.

În urma acestei practici, echipa din spatele TikTok a decis să interzică reclamele pentru proiectele crypto pe rețea. Pentru cei interesați să-și promoveze însă proiectul pe rețea, acest lucru nu e însă neapărat un lucru rău.

Marketing-ul prin intermediul influencerilor pe TikTok a devenit o afaceri de milioane de dolari deja. Multe companii mici din industriile de cosmetică și modă au reușit să obțină un succes enorm și să-și crească afacerile prin intermediul acestor influenceri.

Acest exemplu este acum urmat de companiile tech și cele care oferă servicii financiare. Aceeași strategie poate fi deci urmată și de startup-urile crypto. Dacă ai deci un astfel de proiect și vrei să-l promovezi prin intermediul acestei platformei, sugerăm următoarele:

  • Identifică audiența influencer-ului respectiv
  • Stabilește dacă aceasta este relevantă pentru proiectul tău
  • Gândește-te cum poate afecta serviciile/produsele tale
  • Determină dacă persoana respectivă poate să explice în termeni simpli despre ce e vorba în proiectul tău
  • Află dacă persoana este interesată să distribuie conținut educațional

Mai mult decât atât, pentru a asigura că un influencer poate deveni ambasador de brand pentru proiectul tău, acesta trebuie să fie familiar cu produsele sau serviciile oferite de tine.

Oferindu-le acces complet la acestea înseamnă că respectiva persoana va putea vorbi cu încredere despre proiectul tău și va putea explica fanilor care sunt avantajele serviciilor/produselor tale.

În mare majoritate a cazurilor persoanele care utilizează TikTok sunt generațiile cunoscute drept ”Gen Z” și ”Milenialii”. Aceștia sunt de obicei destul de receptivi și mult mai familiari cu lumea crypto în comparație cu generațiile mai bătrâne.

Din această cauză, aceștia pun însă și o valoare mare pe transparență și etică. Cea mai bună strategie este deci intrarea în contact cu influencerii în mod sincer, explicând care este viziunea ta și planurile pentru viitor.

Dacă aceștia sunt interesați, îți pot promova proiectul într-o modalitate care nu încalcă politicile TikTok. De exemplu, Virtualbacon, unul dintre cei mai de succes creatori TikTok din spațiul crypto, distribuie știri, update-uri și opinii legate de proiecte din industrie.

Această abordare nu este același lucru cu un îndemn adresat audienței sale, de tipul ”cumpărați cryptomoneda X.” Odată ce s-a ajuns în acest punct, există deja un nivel de încredere între tine, cel ce deține un startup crypto, și creatorul de pe TikTok.

De aici, influencer-ul poate vorbi deschis despre proiectul tău, atâta timp cât este de interes lui și audienței sale.

 

 

Articolul PrecedentArticolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *