fbpx
  • bitcoinBitcoin$64,066.000.88%
  • ethereumEthereum$3,122.011.23%
  • elrond-erd-2MultiversX$42.152.83%

Brand-ul de lux Balenciaga accepta plati in BTC si ETH

Brandul francez de moda – Balenciaga – va adopta, se pare, criptomonedele ca metoda de plata pentru produsele sale. Initial, metoda de plata va fi disponibila in magazinele din SUA ale firmei de pe Madison Avenue din New York si Rodeo Drive din Beverly Hills, Los Angeles.

Balenciaga prinde valul crypto

Potrivit unei acoperiri recente, Balenciaga va permite clientilor sai americani sa cumpere haine, pantofi, genti si alte produse folosind Bitcoin si Ether. Clientii vor putea, de asemenea, sa plateasca in crypto atunci cand cumpara de pe site-ul oficial al marcii. Casa de moda este de asteptat sa isi extinda oferta si in alte regiuni si sa adauge mai multe active digitale la un moment dat in viitor.

Recentul declin al pietei criptomonedelor ar putea fi o problema pentru numeroase persoane si companii cu expunere la aceasta clasa de active, dar nu este cazul Balenciaga. Compania a dezvaluit ca “gandeste pe termen lung”, iar fluctuatiile temporare nu sunt “nimic nou”.

La inceputul acestei luni, producatorul elvetian de ceasuri de lux Tag Heuer a plonjat si el in lumea crypto, acceptand douasprezece criptomonede plus cinci stablecoins ca mijloc de plata pe site-ul sau din SUA. Partenerul companiei in aceasta initiativa a fost furnizorul de servicii de plata BitPay.

La fel ca Balenciaga, Frédéric Arnault – CEO al Tag Heuer – a dezvaluit ca firma a fost intrigata de Bitcoin inca de la aparitia acestuia, iar recentele oscilatii de pret de pe piata nu reprezinta o preocupare.

“Aceasta noua metoda de plata crypto este doar inceputul a numeroase proiecte interesante pentru Tag Heuer in universul Web3”, a adaugat directorul executiv.

Philipp Plein permite platile in active digitale

Anul trecut, compania germana de moda – Philipp Plein International AG – a permis clientilor sai sa utilizeze 15 criptomonede ca metoda de plata atunci cand isi cumpara produsele. Doua dintre aceste active sunt cele mai importante dupa capitalizarea de piata – Bitcoin si Ether.

Introducerea unei astfel de oferte nu a fost o surpriza uriasa, deoarece directorul executiv al marcii – Philipp Patrick Plein – este un sustinator infocat al sectorului crypto si chiar un HODLer.

“Sunt un investitor in crypto si cred in viitorul crypto – de aceea am decis sa ofer aceasta metoda de plata in magazinele mele si online… impreuna, facem ISTORIE”, declara atunci Plein.

Luna trecuta, Plein a dezvaluit ca platile crypto au reprezentat aproximativ 3% din veniturile online de 105 milioane de dolari ale companiei de moda in 2021. In opinia sa, anul 2022 va fi si mai reusit, prevazand ca platile cu active digitale vor forma pana la 21 de milioane de dolari din veniturile anuale.

Articolul PrecedentArticolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *