
Brandurile globale din industria muzicala, Billboard si Universal Music Group, s-au asociat pentru a lansa un proiect NFT based, pentru drepturi de autor și acces la premii din viața reală.
De asemenea, este implicat si proiectul Unblocked, un startup crypto sustinut de Jay-Z, Dapper Labs si altii.
Acesta este primul proiect NFT scalabil al Billboard, targetat pentru fanii muzicii. Colectia va include lucrari de arta digitala artist-focused, care celebreaza practic niste milestones si niste momente cheie din Billboard Charts.
NFT-urile vor avea si licenta oficiala deoarece pot consta in scurte fragmente de clipuri sau videoclipuri ale pieselor si chiar fotografii de album.
… a declarat Julian Holguin, presedintele Billboard, intr-un comunicat.
Vestea vine pe fondul unui punct de convergenta dintre industria muzicala si nisa NFT-urilor.
In retrospectiva, mai amintesc si faptul ca in ianuarie, artistul Nas a vandut drepturi de autor pentru doua dintre melodiile sale ca NFTs.
Chiar luna trecută, The Block a raportat ca echipa de organizare Coachella a colaborat cu FTX US, pentru a lansa permise de festival NFTs tied, dar si pentru a oferi alte avantaje suplimentare participantilor.