
În urma interzicerii reclamelor create de platforme precum Coinbase și Kraken anul trecut, autoritățile britanice au pus ținta acum pe Crypto.com.
ASA (Advertising Standards Authority) a aprobat oficial interzicerea afișării a două reclame ce aparțineau platformei de trading Crypto.com ce promovau achiziția de cryptomonede, dar și participarea la diverse programe de recompense (yields).
Motivele principale par să fie legate de neclarificarea riscurilor la care s-ar fi supus potențialii investitori, precum și abuzarea lipsei de cunoștințe despre piață a oamenilor. Cei de la Crypto.com au încetat să mai publice reclamele respective de bună-voie, odată ce autoritățile i-au sesizat.
Echipa din spatele exchange-ului nu au fost însă de acord cu concluziile trase de autorități, spunând că aceștia nu au promovat informații false. Crypto.com s-a bucurat de un succes enorm în SUA (dar și în alte regiuni) pe fondul unor reclame ce au propulsat compania în mainstream.
O reclamă produsă de Crypto.com în care apare Matt Damon a devenit virală în ultimul timp, reușind să strângă peste 11.8 milioane de vizionări pe YouTube.
Cei de la ASA i-au sfătuit pe executivii Crypto.com că reclamele legate de cryptomonede trebuie să specifice suficient de clar că valoarea acestor asset-uri este variabilă și că ar putea scădea la fel de rapid cum crește. Pe lângă asta, spațiul crypto este în mare parte lipsit de reglementări clare.