• bitcoinBitcoin$85,244.000.67%
  • ethereumEthereum$1,615.161.44%
  • elrond-erd-2MultiversX$14.532.30%

NFL interzice echipelor să accepte sponsorizări din partea companiilor crypto

nfl crypto

Conform unui raport, NFL a informat echipele că nu vor mai putea accepta sponsorizări din partea firmelor sau proiectelor crypto. Echipelor de fotbal american le este interzisă de asemenea vânzarea de NFTs.

Pe măsură ce alte ligi profesionale de sport au primit produsele crypto cu brațele deschise, NFL pare să aibă o abordare precaută în ceea ce privește adoptarea acestor tipuri de asset-uri, conform The Athletic.

În mod tradițional, NFL a avut tot timpul o astfel de abordare în ceea ce privește tehnologiile noi. Un oficial al unei echipe, care a dorit să rămână anonim, a declarat următoarele, citind din comunicatul primit de la ligă.

Cluburilor le este interzis să vândă sau să permită pe rețelele media ale echipelor, reclame pentru anumite cryptomonede, ICOs (Initial Coin Offerings), sau oricare alt produs legat de blockchain, asset-uri digitale și companiile cu legături în aceste industrii.

Noile reguli au totuși și unele excepții, permițând acorduri de sponsorizări cu companii al căror model de afaceri este în primul rând legat de consultanță financiară sau servicii de management de fonduri.

Unele companii crypto pot intra în această ultimă categorie, însă reclama pe care o poate face echipa în acest caz este limitată la brandul firmei respective, ci nu la un anumit produs oferit de aceasta.

În această categorie intră, în mod notabil, FTX, companie fondată de Sam Bankman-Fried și sprijinită de Tom Brady. FTX a încheiat mai multe acorduri în lumea sportului, unele dintre ele implicând redenumirea unor stadioane și a unor săli de sport.

NBA pe de altă parte, împreună cu Top Shot și Sorare, continuă să genereze mult interes din partea fanilor.

 

Articolul PrecedentArticolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *