• bitcoinBitcoin$85,229.000.77%
  • ethereumEthereum$1,620.161.82%
  • elrond-erd-2MultiversX$14.39-0.46%

Formula One depune 8 mărci comerciale pentru produse crypto

Formula 1 a depus opt cereri de mărci înregistrate la Oficiul de Brevete și Mărci al Statelor Unite (USPTO) pe 5 octombrie, indicând planurile sale care implică o gamă largă de produse și servicii de criptomonede, token nefungibil (NFT) și metaverse.

Un avocat licențiat USPTO în domeniul mărcilor, Mike Kondoudis, a detaliat luni într-un tweet:

Formula One a depus 8 mărci comerciale pentru „F1” care acoperă: criptomonede + NFT-uri, piețe NFT + Crypto, magazine de vânzare cu amănuntul pentru bunuri virtuale, tranzacții financiare Blockchain, tranzacționare cu criptomonede + minerit… și multe altele.

Numerele de serie ale mărcii comerciale sunt 97620234, 97620226, 97620223, 97620220, 97620218, 97620213, 97620210 și 97620208. Cererile au fost depuse de către proprietarul unei mărci comerciale BV a unei mărci comerciale de Formula 1 aferente unei mărci comerciale de Formula 1. Formula 1 și sigla F1.

Formula 1 este cel mai mare eveniment sportiv anual din lume, care se desfășoară în 22 de țări de pe cinci continente. „Avem peste jumătate de miliard de fani pasionați care îi susțin pe cei mai buni șoferi și constructori din lume”, susține site-ul său.În februarie, South Florida Motorsports (SFM), o organizație afiliată Formulei 1, a anunțat Crypto.com ca partener oficial de titlu al Formula 1 Crypto.com Miami Grand Prix. Cu toate acestea, Ad Age a raportat săptămâna trecută că Crypto.com și-a „redus ofertele de marketing și numărul de angajați în urma iernii cripto”, ceea ce ar putea afecta planurile companiei cripto cu Formula 1.

Crypto.com a devenit partenerul global inaugural al seriei Sprint de Formula 1 pentru 2021 în iunie anul trecut. Stefano Domenicali, președinte și CEO al Formula 1, a declarat la acea vreme: „Suntem încântați să salutăm Crypto.com în familia Formula 1, deoarece continuăm să atragem branduri globale progresive ancorate în performanță și inovație”.

 

Articolul PrecedentArticolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *