
Producătorul sud coreean de automobile Hyundai a anunțat azi, 18 aprilie, un parteneriat cu proiectul NFT ”Meta Kongz,” pentru a crea o colecție de 30 NFTs în ediție limitată cândva în luna mai 2022.
Anunțul oficial poate fi găsit aici și include și mențiunea unui ”Hyundai Metamobility Universe,” al cărui început va fi marcat de lansarea acestei colecții NFT.
”Având în vedere că metaverse-ul urmează a deveni un spațiu vizitat zilnic de oameni în viitor, compania se așteaptă la apariția unui nou tip de platformă metaverse în care distincția între virtual și realitate ar putea dispărea, creându-se o distanțare față de conceptul de VR pe care îl cunoaștem azi.”
… scriu oficialii.
În altă ordine de idei, cei de la Activision-Blizzard au creat recent un nou sondaj în care își întreabă userii care este nivelul de interes față de NFTs, sistemul P2E (Play-to-Earn) și metaverse. Datele vor fi colectate de cei de la YouGov.
Reamintim cu această ocazie că Microsoft a cumpărat Activision-Blizzard în luna ianuarie pentru 69 de miliarde de dolari, cu scopul de a ”crea fundația pentru metaverse.” CEO-ul Microsoft, Satya Nadella, a adăugat că sectorul de gaming va juca un rol esențial în dezvoltarea platformelor metaverse.