
Zara a lansat o colecție de haine pe nume Lime Glam, atât în viața reală cât și în metaverse. Accesoriile și ”hainele” pot fi purtate în metaverse-ul Zepeto, putând fi cumpărate de asemenea în magazinele fizice.
Din moment ce multe astfel de proiecte metaverse (Decentraland, Ziliqa, The Sandbox, Somnium Space, etc.) oferă posibilitatea userilor de a crea avataruri, există bineînțeles posibilitatea ca acestea să fie echipate cu diverse haine și accesorii, de unde și oportunitatea brandurilor ca Zara să se implice în astfel de inițiative.
Pe site-ul Zara, userii pot vedea modul în care arată aceste accesorii și haine pe avataruri. În cazul acestei colecții, cumpărătorul va primii acces la versiunea digitală în mod automat, dacă alege să cumpere o piesă fizică.
Zepeto oferă de asemenea o cabină în care se pot face fotografii, ”ziduri” digitale și un întreg etaj pentru showcase-ul acestei colecții în metaverse. Reamintim că în cadrul Zapeto, Gucci a lansat ”Gucci Villa” în august 2021, așa că aplicația pare să fie preferată de unele branduri high-end.
Mai multe branduri fashion au început să experimenteze cu aceste versiuni virtuale ale produselor lor, pe măsură ce ideea de metaverse își croiește drum în mainstream. Acest lucru este complementat de unele studii care arată că tot mai mulți oameni petrec din ce în ce mai mult timp în aceste ”lumi virtuale,” și nu ne referim aici neapărat la metaverse (ci la interacțiuni cu calculatoare).