
Clubul sportiv francez Paris Saint-Germain (PSG), a înregistrat o serie de brevete legate de mărci comerciale care le-ar permite să creeze o prezență de brand în spațiul virtual.
Cererea respectivă a fost înregistrată pe 16 martie și pune accentul pe utilizarea de conținut multimedia (audio, video, etc.) în lumi ”offline/online” prin intermediul unor NFT-uri. Cererea menționează de asemenea și un software pentru wallet-uri crypto.
Știrea a fost distribuită pe Twitter de un avocat care se ocupă cu astfel de cereri.
”Cererea reprezintă următorul pas logic în a proteja brandul pe măsură ce acesta intră în metaverse. Este clar că cei de la PSG văd potențialul metaverse-ului și se pregătesc din punct de vedere legal pentru economia virtuală care îl va domina.”
… scrie avocatul respectiv, pe nume Michael Kondoudis. PSG nu e prima echipă de fotbal majoră care recunoaște potențialul metaverse-ului. FC Barcelona a început să realizeze pași similari în acest sector.
Kondoudis, ce stă la curent cu mișcările de acest tip, spune că ne putem aștepta să vedem tot mai multe cereri de astfel de trademark-uri în următoarele 12 luni. Mișcarea celor de la PSG despre care vorbim acum nu este însă prima în spațiul crypto.
Conducerea echipei a lansat un fan token în 2020 și a plănuit plata parțială în crypto pentru contractul semnat cu superstarul Lionel Messi la vremea realizării transferului.