
Jocul se numește ”Ant Adventure,” și poate fi accesat prin intermediul aplicației pe mobil Alipay. Jocul a fost creat pe blockchain-ul AntChain al celor de la Alibaba și permite chiar userilor să primească recompense în NFTs.
Utilizatorii primesc recompense trecând de anumite nivele. Aceste recompense (sub forma unor puncte), pot fi folosite pentru a cumpăra NFT-uri. NFT-urile disponibile pot fi vizualizate pe marketplace-ul Jingtan. Acestea pot fi transferate în alte părți după o perioadă de 180 de zile de la achiziționare.
Ceea ce e destul de interesant este că marketplace-ul Jingtan aparține de Ant Group, o companie care a fost forțată recent să renunțe la un IPO și a primit chiar o amendă destul de mare din partea autorităților chineze.
Situația crypto în China rămâne într-o zonă gri. Deși piața a fost practic ilegalizată, există încă firme care încorporează în modelele lor de business NFT-uri. Deși nu există legi clare legate de jocurile blockchain sau NFT-uri, autoritățile pot lua măsuri pe fondul altor legi de tip ”antitrust.”
În țară, aceste asset-uri sunt de obicei numite colectabile digitale, în loc de tokeni, din moment ce guvernul are o problemă cu orice are ”crypto” în componența sa. Toleranța față de NFT-uri din partea guvernului de la Beijing s-ar putea explica prin faptul că cei doi giganți din țară, Alibaba și Tencent, sunt implicați în acest spațiu.