
După lansarea oficială a serviciului My House pe 6 ianuarie, oficialii Samsung spun că aplicația de tip metavers a înregistrat un succes major în doar o singură lună, reușind să atragă peste 4 milioane de vizitatori.
My House a fost lansată în colaborare cu platforma 3D a celor de la Naver pe nume Zepeto. Lansarea a avut loc chiar în cadrul conferinței CES 2022, unde cei de la Samsung au anunțat mai multe planuri de a atrage audiențele mai tinere.
Prin intermediul acestei aplicații, userii vor putea în curând să-și decoreze și personalizeze casele virtuale. Samsung descrie platforma ca pe o ”experiență de decorare în spațiu,” în care userii pot colecta, aranja și chiar decora casele folosind diverse produse virtuale.
My House e disponibilă în cadrul aplicației Zepeto ce poate fi descărcată pe Google Play. Mai mult decât atât, oficialii Samsung au anunțat că vor investi în industria mtaverseului, cu scopul de a aduce inovații produselor lor.
Aceștia plănuiesc și construirea unui sistem tehnologic ce le va permite extinderea ecosistemului format din produsele Samsung actuale.
”Având ca referință succesul My House, urmărim să ne conectăm și mai agresiv cu milenialii și generația Z optimizând experiența consumatorului cu metaverseul.”
… a comentat Young-hee Lee, directorul departamentului global de marketing.