
Gigantul american a intrat într-un parteneriat cu Humberto Leon, cofondatorul brandului de îmbrăcăminte Opening Ceremony pentru a crea o expoziție de artă în cadrul metaversului, cu tematică legată de noul an chinezesc (Anul Tigrului).
”Dăm startul noului an chinezesc cu McDonald’s într-o modalitate care pune accentul pe creativitatea și inovația comunității asiatice-americane, fapt ce mă face mândru să ofer o manifestare reală a identității mele și influențelor care au modelat-o, idee pe care știu că mulți o împărtășesc.”
… a afirmat Leon. Mai mult decât această expoziție, lanțul de restaurante fast-food și Leon vor produce o reclamă ce reflectă părerile designer-ului asupra tradițiilor legate de noul an chinezesc.
Această sărbătoare este una dintre cele mai importante din China, marchează începutul unui nou ciclu al lunii, iar festivitățile pot dura până la 15 zile.
Colecția de design-uri create de artist va fi disponibilă în cadrul platformelor de realitate virtuală AltspaceVR și Spacial până pe 15 februarie. Utilizatorii interesați pot opta pentru o citire a horoscopului, o tradiție a acestei sărbători. Adăugăm însă că horoscopul chinezesc este ceva mai diferit în comparație cu cel prezentat de doamna Neti pe ProTV.
McDonald”s a apărut recent la știri pe fondul conflictului dintre companie și Elon Musk pe Twitter, fapt ce a dus chiar la crearea și pomparea masivă a unui token pe nume GrimaceCoin, fapt ce la rândul său a dus la un val de meme-uri legate de întreaga situație.
Deși acel token nu a fost creat de McDonald’s, știrea de astăzi reprezintă o intrare oficială din partea gigantului în spațiul metaverse.