
O cercetare recentă realizată de Study.com a arătat că 64% dintre părinții din SUA considera ca tehnologia crypto şi blockchain ar trebui să fie parte din educaţia copiilor lor.. Cu toate acestea, aceştia nu susțin atât de mult NFT-urile, deoarece doar 25% au spus că ar trebui să fie incluse în programele școlare.
Aproape două treimi din cei 800 de părinți americani chestionați au spus că criptomonedele ar trebui predate în școli. 40% dintre participanți cred că copiii lor ar trebui să studieze și tehnologia blockchain, în timp ce 35% cred că și Metaverse-ul ar trebui să fie inclus. Interesant este că 68% dintre părinți au recunoscut că sunt investitori în crypto. În medie, ei au contribuit cu aproximativ 766 de dolari la educația viitoare a copiilor lor folosind profiturile din investițiile lor.
„La fel ca părinții pe care i-am chestionat, majoritatea absolvenților de facultate aveau investiții în criptomonede și credeau că acestea ar trebui să facă parte din educația unui student. De asemenea, peste o treime dintre absolvenți au considerat că școlile ar trebui să încorporeze Metaverse și blockchain în curriculum. Totuși, ei erau oarecum mai atenți la NFT”, a declarat compania.
Merită menționat faptul că marea majoritate a absolvenților (86%) consideră că a avea cunoștințe formale despre noile valute și inovații tehnologice este mai important decât o diplomă de facultate.
Primarul orașului New York – Eric Adams – este, de asemenea, un susținător al unor astfel de amendamente educaționale. Anul trecut, el a etichetat criptomonedele drept „o nouă modalitate de a plăti pentru bunuri și servicii pe întreg globul” și, ca atare, elevii ar trebui să le studieze și tehnologia lor subiacentă.
La scurt timp după ce a fost numit noul primar al orașului New York, Eric Adams a promis că va transforma orașul într-un hub blockchain. În afară de aceasta, el a opinat că autoritățile americane ar trebui să adauge noi discipline școlare, care să permită generațiilor mai tinere să studieze meritele sectorului activelor digitale:
Trebuie să ne deschidem școlile pentru a preda tehnologia, pentru a preda acest nou mod de a gândi atunci când vine vorba de plată pentru bunuri și servicii.”