fbpx
  • bitcoinBitcoin$70,780.00-0.55%
  • ethereumEthereum$3,570.86-1.53%
  • elrond-erd-2MultiversX$60.64-3.46%

Netflix a interzit reclamele ce au legătură cu industria crypto

Netflix, platforma de streaming, a interzis reclamele legate de crypto .Aceste anunțuri nu vor fi permise pe nivelul de abonament acceptat de anunțuri. Acesta este planificat să fie lansat în luna noiembrie, care este destul de devreme față de data programată.

Potrivit altor surse locale, s-a raportat că Netflix a decis că nu va accepta campanii de publicitate care au fost legătură cu crypto și jocuri de noroc și Reclamele care nu vor fi adăgate includ și campanii legate de produse care vizează copiii. În plus, Netflix nu este de asemenea de acord cu reclame care sunt legate de industria farmaceutică.

Platforma din California va fi lansată mai devreme decât era de așteptat pentru a încheia nivelul suportat de reclame Disney+, care a fost planificat să fie lansat cândva la sfârșitul acestui an. Serviciile ar trebui să fie lansate în Australia, SUA, Germania și Franța pe 1 noiembrie. Se presupune că cel mai ieftin nivel va avea un preț de 7 USD.

Interdicțiile crypto nu au fost ceva nou în industrie. Datorită controlului de reglementare consecvent, reclamele legate de industria cripto au fost în declin. Platforma socială Facebook, numită acum Meta, a interzis acum câțiva ani astfel de reclame pe întreaga sa platformă, cu toate acestea, în acel an, interdicția a fost anulată de Facebook.

Numărul de abonați la nivel mondial s-a depreciat în trimestre consecutive, iar pentru a aborda acest lucru Netflix a menționat în iulie că va lansa un nou serviciu susținut de reclame, care ar crește veniturile. Se pare că în al doilea trimestru, Netflix a pierdut 970.000 de abonați plătiți în primele trei luni ale anului 2022.

Acest lucru a demonstrat o scădere a creșterii veniturilor și s-a dezvăluit ulterior că platforma de streaming va trebui să reducă costurile și să mențină marjele la 20%. Alphabet, părintele Google, și-a schimbat, de asemenea, decizia de a interzice reclamele crypto, permițând schimburilor și operatorilor de portofel să-și promoveze serviciile pe motorul de căutare.

Articolul PrecedentArticolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *