fbpx
  • bitcoinBitcoin$61,539.00-3.86%
  • ethereumEthereum$2,991.04-3.36%
  • elrond-erd-2MultiversX$39.48-1.97%

Metroul londonez, inundat de reclame pentru Bitcoin exchange

“Daca vezi bitcoin în metrou, a venit timpul să cumperi”, susține unul dintre multiplele afișe ce pot fi găsite acum de-a lungul vastului sistem de metrouri din Londra.

Două companii de exchange de cryptomonede au decis să pornească o campanie publicitară, în colaborare cu Transport for London, începând de luni.

Coinfloor, cel mai vechi exchange de cryptomonede din Regatul Unit, a demarat campania folosind postere digitale și clasice ce au împânzit stațiile principale de metrou din Londra. În același timp, Luno, exchange-ul de cryptomonede recent achiziționat de Digital Currency Group, pe lângă reclamele din metrou, are și 650 de reclame pe autobuzele din Londra Mare, precum și pe marginile șoselelor.

Deși prețurile crypto se apropie de un record de 20.000 de dolari, pandemia de coronavirus a dus la scăderea prețurilor pentru reclame, de-a lungul Regatului Unit.

“Prețurile pentru reclame în cele mai bune locuri sunt foarte competitive”, a declarat Obi Nwosu, fondatorul și directorul Coinfloor. Ca urmare a restricțiilor mai puțin severe impuse în Londra, în momentul actual, legate de pandemie, iar Crăciunul fiind foarte aproape, metrourile sunt mereu pline, conform acestuia.

“Circulația rămâne mare în stațiile importante, ca urmare a încheierii carantinei și apropierii Crăciunului. În plus, bitconul este, în sfârșit, văzut ca fiind o investiție pentru toată lumea, deci, campanii publicitare mai mari au sens”, a continuat Nwosu.

James Lanigan, CRO în cadrul Luno, este de acord că îmbinarea celor două evenimente (vacanța de iarnă și coronavirusul) a dus la crearea unui moment propice pentru mai multe reclame la cryptomonede.

“În această perioadă a anului, prețul pentru o reclamă în zona Londrei, în mod normal, ar fi exorbitant“, a declarat Lanigan. “Însă, deoarece toată lumea a fost afectată de pandemie, există mult spațiu liber pentru afișaj în rețeaua de metrou, deci, există și mari oportunități.“

Încercarea companiei Luno de a acapara Londra face parte dintr-o campanie globală, care include reclame TV și radio în Africa de Sud, rețeaua de transport din Lagos, Nigeria, reclame radio și în publicații în Malaysia, precum și reclame radio și în mijloacele de transport din Melbourne și Sydney, Australia.

Lanigan s-a declarat încurajat de faptul că ambele companii și-au început promovarea în metroul londonez în același timp.

“Dacă ar fi mai multe companii de crypto care își fac reclamă în același timp, ar fi fantastic!“, a declarat acesta. “Luno caută să atragă atenția, Coinfloor caută să atragă atenția, iar, dacă alte două sau trei companii ar face același lucru, normal, ar ajuta la ridicarea întregii industrii.“

Articolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *