
Exchange-ul crypto FTX a cumpărat un spațiu (slot) pentru reclame în cadrul unuia dintre cele mai vizionate evenimente din SUA – finala sezonului NFL ce va avea loc în februarie 2022. Super Bowl atrage anual milioane de vizualizări, fiind programul cu cel mai mare rating din SUA.
CEO-ul FTX, Sam Bankman-Fried, a clarificat faptul că fotbalul american este o prioritate în strategia de marketing a exchange-ului, argumentând că fanii sportului reprezintă una dintre comunitățile cele mai susceptibile la adopția crypto.
“There is no bigger, more mainstream event to share a message like that than the Super Bowl.”
… a declarat acesta. Nu se știe la momentul actual ce reclame va difuza FTX sau cât a costat acel slot, însă precizăm că prețul pentru o reclamă de 30 de secunde în finala din 2021 a fost de 5.5 milioane de dolari. Anul acesta s-a înregistrat de asemenea o audiență de 92 de milioane de telespectatori.
Super Bowl-ul de anul acesta a fost o premieră în ceea ce privește noi companii care au reușit să obțină un slot pentru reclame, dar și în sensul că unele dintre cele mai vechi companii au decis să nu mai participe.
Hyundai, Pepsi, Coca-Cola și Budweiser sunt printre numele clasice care apăreau tot timpul în reclame în finală, dar care au participat anul acesta. Printre companiile noi se numără Chipotle, DoorDash, Vroom, Indeed și Fiverr.
Din moment ce interesul față de crypto a explodat în perioada pandemiei, este poate natural să vedem și o reclamă a unei companii legate de acest sector într-unul dintre cele mai vizionate evenimente din istorie.
FTX a intrat deja într-un parteneriat cu legendarul Tom Brady și cu modelul Gisele Bündchen, pentru realizarea unei reclame ce poate fi vizionată aici.