fbpx
  • bitcoinBitcoin$64,398.002.42%
  • ethereumEthereum$3,081.111.43%
  • elrond-erd-2MultiversX$41.252.35%

The Sandbox strânge 93 de milioane de dolari într-o nouă rundă de investiții

the sandbox

Echipa The Sandbox, joc dezvoltat de Animoca Brands, a reușit să strângă 93 de milioaane de dolari într-o nouă rundă de investiții la care au participat, printre alții, Galaxy Interactive, Polygon Studios, Samsung Next și True Global Ventures.

Conform anunțului oficiali, echipa plănuiește să accelereze dezvoltarea ”metaversului” prin intermediul jocului și a altor ”experiențe sociale.” Aceștia vor utiliza fondurile pentru a sprijini de asemenea creatori și a încheia parteneriate cu diverse branduri.

The Sandbox permite userilor săi să își monetizeze timpul petrecut în metavers în mai multe moduri – concept cunoscut drept P2E (Pay-to-Earn), popularizat inițial de proiecte ca Decentraland și Axie Infinity.

Unii useri pot colecta resurse in-game, care pot mai apoi fi vândute și cumpărate de alți useri. The Sandbox a încheiat parteneriate cu o mulțime de nume ușor de recunoscut, cum ar fi Snoop Dogg, Atari, Smurfs, The Walking Dead și CryptoKitties.

Obiectivul parteneriatelor este de a crea versiuni ale caracterelor sau brandurilor acestor companii sau indivizi în interiorul jocului. Userii pot cumpăra de asemenea ”pământ” în universul digital al The Sandbox.

Printre cei care au realizat astfel de investiții se numără CoinMarketCap, Binance, Socios, Bored Ape Yacht Club și chiar frații Winklevoss.

“We are developing an entire ecosystem that opens new digital job opportunities for players and creators in our open NFT metaverse.”

… a explicat Arthur Madrid, CEO-ul The Sandbox. Luna trecută, compania mamă, Animoca Brands, a strâns de asemenea alte 65 de milioane de dolari într-o altă rundă de investiții care a propulsat valoarea firmei la 2.2 miliarde de dolari.

Articolul PrecedentArticolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *