fbpx
  • bitcoinBitcoin$39,417.002.73%
  • ethereumEthereum$2,686.476.54%
  • ElrondElrond$103.334.18%

Google: Noi reguli pentru companiile crypto ce vor să publice reclame

google ads

 

Google anunță ce reguli trebuie să îndeplinească companiile care for să afișeze reclame pentru exchange-urile și wallets prin intermediul gigantului tech.

Google și Facebook au dominat industria de reclame online în ultimul deceniu și ambele companii au interzis total reclamele crypto-related în 2018.

Unele din aceste restricții au fost însă înlăturate de atunci, firmele putând acum să publice reclame în SUA și Japonia, dacă respectă legile locale și conturile lor sunt certificate de Google.

Pentru a putea publica o reclamă pentru un exchange crypto sau un wallet, companiile trebuie să fie înregistrată la FinCEN ca Money Service Business și să fie în registrele unei “federal or state chartered bank entity.”

Companiile vor fi nevoite să se asigure că reclamele propuse sunt în conformitate cu regulile Google Ads

Google interzice totuși toate reclamele pentru protocoalele DeFi și ICOs (Initial Coin Offerings), precum și servicii DeFi-related cum ar fi crypto loans, liquidity pools, dApp-uri ”neregulate”, unhosted wallets (acele wallets care cer utilizatorilor să aibă propriul private key – cum ar fi Metamask și Rainbow).

Pentru a clarifica lucrurile, wallet-ul built-in al Coinbase de exemplu este considerat ”hosted”. Companiile care îndeplinesc deja condițiile impuse de Google Ads vor fi nevoite să re-aplice pentru certificare în iulie.

 

Articolul PrecedentArticolul Urmator

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *